2011. december 31., szombat

NEXT SIGNATURE elegáns gyapjú kabátka, 104-es - Jelenlegi ára: 3 490 Ft


Szállítási és fizetési feltételek:
Postázni csak ajánlottan postázok, simán saját felelősségre sem.  
Hideg étkezési utalványt névértéken beszámítok! (típus függő, licit előtt érdeklődj, ha ezzel fizetnél)
Fontos! Az anyagiak rendezésére 5 nap áll rendelkezésedre!
*****
Csodaszép, átmeneti kabátokat töltöttem fel, én már a tavaszra készültem.: )
NEXT Signature piros kabátka, átmeneti. Kislányomé volt, sajnos tavaszra már biztosan kicsi lesz, pedig rajongásig szerettük.
(ujjával lehet "csalni", lehajtani és akkor elég sokáig hordható. Én most felhajtott állapotában mértem)
Nagyon csajos feladva! Elöl három gombolás látszódik, utána az aljáig rejtett gombolás van. Anyaga: gyapjú és viszkóz keverék (60-40%) a külseje, polyester a belseje. Klassz meleg. Egy frissítő mosás ráfér majd.
Állapota. szép.
Nem turis, nem bálás termékek a ruháim!  


Jelenlegi ára: 3 490 Ft

Az aukció vége: 2011-12-18 20:59
. NEXT SIGNATURE elegáns gyapjú kabátka, 104-es - Jelenlegi ára: 3 490 Ft