2012. február 25., szombat

Muzeális Waffen fabrik Bern M78 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó !!
Ahogy utána néztem elég régi és ritka darab.
Waffen Fabrik Bern  M78 , vagy Wetterli..... ... nem tudom.
Az 1870-es években készített nagy kalibeü puskacső.
Az állapotát tekintve és a kaliberét nézvén , hatástalan.
Esetleg egy idő utazás során lehet alkatrészt és egyéb érdekes dolgot szerezni hozzá,
szerintem.
De ez nem az én asztalom.
Valami 10, 6 mm a kalibere.
(valami állat még kb. vagy 100 évvel ezelőtt össze nyomorgatta a cső végét amúgy is totál rozsda volt, ezért el távolítottam, így 1 picit rövidebb)
Eléggé ritka és elég régi darab.
A csöve nincs annyira szét rohadva , ahogy a képeken is látszik!
Aki tákolni akarja  az inkább hagyjon békén!
Gyűjtők vagy más értelmes embereknek szánom!
Én nem tartogatom tovább.
Aki potom pénzeket akar fel ajánlani az is inkább kerüljön!
Csere : pénzre, vagy Hatsan ranger 125 érdekel amire 10e pótolok, esetleg valami hasonló.
Köszönöm , hogy erre jártál!
Jó vaterázást!


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-28 18:30
. Muzeális Waffen fabrik Bern M78 - Jelenlegi ára: 10 000 Ft